lauantai 6. heinäkuuta 2013

Ihania kuvia! Uusi vanha paita!



Pitsikirjaa varten tekemäni pitsirannekoru esiintyy todella somassa kuvasarjassa! Olenpa iloinen, että raatsin päästää korun vapauteen, kun en tullut sitä itse lainkaan pitäneeksi. Tsekatkaa chameleonprincessin Tumblr muutenkin, jos haluatte nähdä ultimaalista söpöyttä.



Perhe lähti mökkeilemään ja minä tasapainoilen ahkeran kirjankirjoittamisen ja Finnconin välissä. Kokkailin vänkäreille, kuuntelin Risto Isomäen selostusta uusimmasta kirjastaan, ostin pari kirjaa ja törmäilin tuttuihin. Kuvassa pöhköjä ilmeitä piilottavien poninnaamojen alla minä ja Tiina Talvikki, ja vaikka näyttää kuin olisimme sopineet yhteisestä pukeutumiskoodista, kyse on puhtaasti sattumasta! Päälläni pari vuotta sitten kirpparilta 50 sentillä ostamani 90-luvun viskoosimekko, joka on lähes ihanin kesämekkoni. Pitääkin joku päivä tässä kertoa, mitä tietoa olen kerännyt viskoosista.



Tiina toi minulle muodistetun paitani, vaatekaapin päivitys siis jatkuu. Ostin puuvillaisen trikoopaidan 2002 Espanjasta Bershkasta. Alunperin siinä oli pitkät hihat ja pieni sporttisesti tuplatikattu pääntie. Ei ole ollut vuosiin enää oikein tyyliseni, mutta väri oli kaunis ja neulos siisti ja miellyttävä. Olin jo alentanut sen flunssailuvaatteeksi, ja se oli kovin vähällä käytöllä, mutta keksin antaa sen Tiinan käsittelyyn. Ja nyt siinä on tähtiä ja mitä romanttisin käsinkirjottu venepääntie ja laitan sen heti huomenna ylleni! Olen supertyytyväinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti